Nu poti cumpara o relatie adevarata cu clientii tai dar cu siguranta cladesti si pastrezi o relatie fructuoasa utilizand
ZoomCRM (CRM = Customer Relationship Management).
Afla de ce selectia unui CRM precum ZoomCRM iti aduce valoare
ZoomCRM gestioneaza relatia cu clientii:
-
Pastreza toate informatiile referitoare la: datele despre client, istoricul relatiei cu clientul, incadrarea lui in diverse criterii utile pentru vanzarile si actiunile de marketing ulterioare;
-
O aplicatie CRM care urmareste stadiul fiecarei oportunitati de vanzare;
-
Urmareste orice contact avut cu clientul, nevoile specifice ale fiecarui client si creaza premizele unei relatii win–win.
ZoomCRM vinde repetat catre clientii companiei:
-
Segmenteaza in profunzime prospectii si clientii pentru a identifica cu acuratete oportunitatile de dezvoltare a relatiei;
-
Pune bazele vanzarilor aditionale si repetive catre clientii din baza de date (up-selling si cross-selling).
ZoomCRM face parte dintr-o categorie de aplicaii CRM care fidelizeaza si pastreaza clientii valorosi:
-
Identifica clientii valorosi in care merita sa investesti pe termen lung;
-
Creeaza premizele dezvoltarii unui program de fidelizare si retentie a clientilor;
-
Faciliteaza comunicarea directa, in masa, sau targetat cu clientii si prospectii prin segmentarea bazelor de date actualizate si folosirea lor in campanii de marketing direct.
ZoomCRM pune pe roate departamentul de vanzari:
-
Administreaza baza de date cu prospecti si clienti;
-
Gestioneaza activitatea de zi cu zi a fiecarui agent de vanzari;
-
Evalueaza eficienta fiecarui agent de vanzari;
-
Evalueaza in timp real atingerea targetului lunar/trimestrial/personal;
-
Ofera acces la date importante despre istoricul si nevoile clientilor.
Selectia unui CRM precum ZoomCRM face marketing:
-
Targeteaza in profunzime clientii in functie de obiectivul campaniei de marketing;
-
Urmareste eficienta campaniilor de marketing implementate;
-
Faciliteaza comunicarea personalizata, in masa sau pe segmente cu clientii si prospectii;
-
Analizeaza feedbackul pietei pentru ofertele si produsele oferite;
-
Analizeaza activitatea concurentei.
ZoomCRM iti organizeaza timpul:
-
Gestioneaza activitatea de zi cu zi prin folosirea calendarului de lucru pentru intalniri, sarcini alocate, etc;
-
Tine evidenta proiectelor interne si externe, a echipei de proiect si a sarcinilor alocate.