ZoomCRM e adaptabil oricarui business. Mai jos sunt prezentate cateva dintre functionalitatile de baza.
Acces on-line securizat
-
ZoomCRM nu are nevoie de server specializat sau de instalare de software.
-
Aplicatia poate fi accesata de utilizatorii autorizati direct pe pagina de web dedicata.
Customizare
-
ZoomCRM poate fi customizata in functie de necesitatile fiecarui client.
-
De asemenea, in functie de dorintele clietului, i se pot adauga diverse module: Modul Marketing, Modulul Vanzari, etc.
Mangementul Contactelor
-
Fie clienti, potentiali clienti, concurenti sau parteneri, ZoomCRM pastreaza intr-un format prietenos si accesibil toate datele introduse.
-
ZoomCRM permite cautarea facila a unui contact dupa diverse criterii.
-
Cu ZoomCRM vizualizezi anumite selectii de contacte, dupa diverse criterii.
Managementul Oportunitatilor cu un program CRM
-
ZoomCRM permite crearea si gestionarea oportunitatilor de vanzari legate de un anumit client sau prospect.
-
Pe baza acestora se poate previziona cash flow-ul pe diverse perioade, se poate evalua succesul diverselor produse sau linii de business, eficienta agentilor de vanzari.
Managementul comunicarii cu clientii
-
ZoomCRM gestioneaza toate intrebarile, cererile sau problemele raportate de clienti si modul de rezolvare a acestora.
Monitorizarea activitatilor utilizatorilor
-
ZoomCRM gestioneaza taskurile, intalnirile si evenimentele utilizatorilor si permite gestionarea proiectelor complexe prin functiile sale specifice Project Management-ului.
-
Rapoarte specifice permit de asemnea monitorizarea diverselor aspecte legate de activiatile utilizatorilor si oportunitatile fructificate.
Raportarea cu un program CRM
-
ZoomCRM contine rapoarte privind analiza contactele, a oportunitatile si a vanzarilor, monitorizarea activitatii agentilor de vanzari etc.
-
In functie de necesitatile de business ale fiecarei companii, cu ZoomCRM se pot dezvolta rapoarte personalizate cu grade de detailiere si dimensiuni de analiza complexe.